Начало Новини

Новини

Семинар на тема "Финансов контрол в бюджетното предприятие"
/Сряда, 03 Април 2013 00:00/

Ада Софт организира семинар на тема "Финансов контрол в бюджетното предприятие".

Теми:

1.Дейността на финансовия контрольор, обхващащ всички процеси и дейности включително усвояването на европейски средства.

2.Електронни системи в помощ на финансовия контрол.

 

Дата: 16 Aприл (вторник) 2013 г. от 13.30 до 17.00 часа в Гр.София БЦ „Информа Интелект“

Студентски град, ул. "Проф. Г. Брадистилов" №6

Срок за записване и превод на суми: 12.04.2013 год.

Банкова сметка: IBAN BG20 STSA 9300 0000 1244 72 BICSTSABGSF

Банка ДСК клон Московска

 

ЦЕНА: 60 лв. с включено ДДС

РЕЗЕРВИРАНЕ: По телефона, на имейл адрес Е-мейл адресът e защитен от спам ботове. или с онлайн заявка на http://ada-soft.bg/bg/education

ВРЕМЕ: От 13:30 до 17:00

МЯСТО: Гр.София БЦ „Информа Интелект“

Студентски град, ул. "Проф. Г. Брадистилов" №6

 

 

Публикувани нови макети за 2013
/Четвъртък, 21 Март 2013 00:00/

На интернет сайта на Министрерство на финансите са публикувани новите макети за 2013 г. на файловете за касово изпълнение на бюджета (тримесечен отчет) и сборна оборотна ведомост - баланс

Може да изтеглите макетите и от следните връзки:

Настройките за Salz и OpalX са актуализирани.

Можете да ги изтеглите като създадете нов отчет като за настройки изберете настройки от интернет.

 

EasyCheck 1.2.8
/Понеделник, 21 Януари 2013 00:00/

Новото в тази версия е:

  • Маркиране на документи за проверка
  • Документи, които да бъдат приключвани задължително
  • Задължителни процедури за изпълнение
  • Типа на референциите за елементите да е елемент вместо ня
  • Остранени грешки
 

EasyCheck 1.2.7
/Четвъртък, 08 Ноември 2012 00:00/

Изменения във версията

  • Автоматично попълване на главна оборотна ведомост
  • Автоматична корекция на крайно салдо в грешки
  • Отстранени грешки
 

EasyCheck 1.2.6
/Петък, 14 Септември 2012 00:00/

Изменението в тази версия е:

  • Нова стъпка/документ е без права за достъп
  • Неактивните елементи са видими
  • Опция за избиране на начина на отваряне на прикачените файлове
  • Сортиране на прикачените файлове по име
  • Потребителското име не се показва само с главни букви
  • Възможност за избор на операция по подразбиране за прикачените файлове
  • Архивиране на отдалечена база от данни върху локалния компютър
  • Възстановяване на архив върху отдалечена база от данни
  • Оптимизация на зареждането на чеклиста/програма
  • Реорганизация на конкурентната работа с прикачени файлове
  • Отстранени грешки
 

Презентация на ERP система
/Петък, 01 Юни 2012 12:51/

ПОКАНА ЗА УЧАСТИЕ В РАБОТНА СРЕЩА

Уважаеми мениджъри,

  Обръщамe се към Вас с предложение, което е свързано с кандидатстването на ръководената от Вас фирма по ОП „Конкурентноспособност”, процедура „Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията”.

Предлагаме Ви работна среща, на която ще представим възможностите на ЕРП система „Скиптър(i)“:  за покриване на бизнес - процесите и изграждане на гъвкави бизнес модели.  Ще Ви запознаем  с изградени вече бизнес-модели. В случай, че решите да споделите с нас Вашите идеи и изискванията си към ЕРП-системата, бихме могли да обсъдим заедно тяхното покриване.  

Фирма „АДА-СОФТ” е надежден партньор, с  утвърдени позиции на пазара.  Предлагаме софтуер с високо качество  и услуги, свързани с проучване и изграждане на модели за автоматизиране на бизнес – процесите. Персоналът ни притежава висока квалификация и професионализъм. Успешното и качествено   внедряване на софтуера, изисква високи познания освен за самия софтуер  и за приложимата нормативна база и работен процес на потребителя. Смеем да твърдим, че ние успешно покриваме всички тези изисквания. Ние сме на Българският пазар вече 19 години. Автоматизирали сме голям брой предприятия, проучили сме множество бизнес процеси.

Предлаганият от Нас, български софтуер, е с  цена съответстваща на местните икономически условия и с оптимално решение оносно цена-възможности-ползи. Готовите решения, предлагани на пазара с изключително ниски цени, не биха могли да покрият спецификите, които съществуват във вашето предприятие. Не бива да се забравя основният фактор за успешната работа на ЕРП-системата в процеса на оптимизиране на бизнес - процесите, а именно качеството на извършените консултантски услуги.

ЕРП - система „Скиптър(i)“, с която предлагаме да се запознаете, притежава качеството за  максимална адаптация до индивидуалните изисквания на всеки потребител. Тя е бизнес платформа, чиито иновативен подход при проследяване и обхващане на процесите може да съперничи с най-добрите световни решения на пазара за софтуер. Процесът на проучване на бизнес процесите, съществуващи и бъдещи и изграждане на индивидуален модел е особено важен за успешното функциониране на системата в последствие. След приемане на Проекта от Ваша страна, следва неговото изпълнение и внедряване в сроковете договорени с Вас.

Ще се радваме да бъдете наши гости. Работната среща ще се проведе на 21.юни 2012 г. от 14 часа в Голяма зала на „Института на дипломираните експерт счетоводители“ намираща се на  адрес: гр.София, ул.Искър 22, ет.2

За  участие в работната среща е необходимо да направите заявка  за брой участници на адрес: о Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.   или телефон: 02/ 9744350. Заявки се приемат до 12. Юни 2012 год.

                                     С уважение:     Управител „АДА-СОФТ“, Елеонора Билбилева

 

Публикувани нови макети за 2012
/Сряда, 04 Април 2012 08:08/

На интернет сайта на Министрерство на финансите са публикувани новите макети за 2012 г. на файловете за касово изпълнение на бюджета и сборна оборотна ведомост - баланс

Може да изтеглите макетите и от следните линкове:

 

Настройките за Salz и OpalX са актуализирани.

Можете да ги изтеглите като създадете нов отчет като за настройки изберете настройки от интернет.

 

EasyCheck 1.2.5
/Събота, 25 Февруари 2012 00:00/

Изменения във версията

  • Контрол при серийните оборотни ведомости
  • Възможност за export/import на документи
  • Корекция на текста на Регистрация
  • Актуализация на документите на Ciela
  • Отстранени грешки
 

EasyCheck 1.2.4
/Сряда, 01 Февруари 2012 00:00/

Новото в тази версия е:

Възможност за отдалечена поддръжка

Добавена е възможност за отдалечена поддръжка от служител на Ада-Софт.

Стъпките са:

  1. От менюто избирате Отдалечена поддръжка
  2. Избирате офис, който ще Ви обслужва
  3. Продиктувате по телефона идентификационния номер, който се появява на екрана Ви
  4. Служителя вече има контрол над Вашите мишка и клавиатура и може да осъществи помощта

Възможност за прикачане на файлове с влачене и пускане от Windows Explorer

Имате възможност да прикачите файл към документ/стъпка/въпрос като изберете файловете в Windows Explorer и след това ги завлачите и пуснете върху списъка с прикачени файлове.

 

Отстранени грешки

 

EasyCheck 1.2.3
/Вторник, 24 Януари 2012 00:00/

Новото в тази версия е:

  • Отстранени грешки