The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later. .
The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
 |
Contro e уеб базиран софтуерен продукт, фокусиран върху автоматизацията на различни бизнес процеси в организациите. Към момента се финализира разработването на първите два (от общо седем, планирани за разработване) модула: Контрол и управление на разходи и Контрол и управление на договори.
|
Read more...
The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
 |
Част от СФУК е осъществяването на предварителен контрол преди поемане на задължение и извършване на разход, който се извършва от финансовия контрольор. Това е лицето, което трябва да се произнесе при всеки един случай и да документира целия процес.
|
Научете повече
 |
Opal 2005 is a Financial statement consolidation software. The product can be adjusted depending on the statement format. It can prepare various reports that are very helpful for cross-checking and following the consolidated information. |
Learn More
 |
Scipter(i) is a flexible Enterprise Resource Planning (ERP) software solution. It is used in many verticals such as Production, Education, Health, Tourism, Retail, and others.
|
Learn More
 |
TERES encompasses all functions of the automated processing of labour with work cards, attendance information, paid and unpaid absences, leaves due to temporary work incapacity, final salary with the additional payments in accordance with the Labour Code and the Civil Servants Act of Bulgaria. |
Learn more
|
Попълване на данните от счетоводна система "Скиптър" в отчетни форми на Министерството на финансите - Б3, БО3, ИБСФ-КСФ и др. Продуктът работи с оригиналните форми на Министерството на финансите. Има възможност да се обвърже и с други счетоводни програми. |
Learn More
The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
|
EasyCheck e цялостно решение, обединяващо в едно всички необходими инструменти за автоматизиране на одитния процес. Функционалности, които обикновено намирате при комбинирането на различни софтуерни решения, тук ще откриете в един-единствен програмен продукт.
Продуктът се предлага в няколко варианта, които включват различни функционалности и обхващат различни специфики от одитните процеси:
|
Научете повече
|
Adasoft.Office.Analytics is an easy and convenient tool for audit sampling, fast data analysis, possible fraud detection, and preparing substantive tests. The software supports the most commonly used sampling methods and valuable features that auditors can apply directly to their work.
|
Научете повече
|
Adasoft.Office.Analytics es una herramienta creada para auditores y financieros, que en forma simple y fácil le permite crear análisis rápido de datos, seleccionar muestras de auditoría, detectar posibles fraudes y preparar pruebas sustantivas. Incluye métodos de muestreo basados en técnicas de auditoria asistidas por el computados y más utilizados, así como una gama de funciones útiles para que los auditores las apliquen directamente a su trabajo.
|
Научете повече
|
EasyCheck (AuditDesktop) – Internal Audit Edition is specially tailored to the internal auditor's needs. The product includes tools for risk-based strategic and annual planning, risk register, automated audit reporting, risk assessment, determination of materiality, sampling, and many more. |
- Overview
- Screenshots
- READY APPROACH (ISA)
- Cloud Services
Adasoft - Single click away
READY AUDITOR'S APPROACH ACCORDING TO ISA It comprises the entire audit process and is a ready-to-use auditor’s library which contains working papers and sections that follow the logics and procedures as recommended by the International Standards on Auditing. The working papers attached are in compliance with the requirements in the check questionnaires as adopted by the Committee of Control on the Quality of Audit Services The audit approach leads the user in the implementation of separate procedures. It has been developed to meet the needs of small auditor’s practices in performing audits of SME.
CLOUD SERVICES Use the product whenever you wish and however you need with no investment in: - Infrastructure - Licenses for Operating System - Licenses for MS Office Suite - AuditDesktop Licenses Everywhere and anytime, on Mac, PC, or mobile device with Windows, iOS or Android.
Learn More
|
EasyCheck (AuditDeskop) – EAE (External Audit Edition) aims to cover the needs of external auditors conducting audits such as "Audit of Financial Statements", "Audit of Internal Control over Financial Reporting" or "Compliance Audit".
|
Learn More
|
AuditDesktop is a comprehensive audit solution, combining all tools necessary to automate the complete process of planning, conducting and documenting an audit engagement. Here, a single software product comprises functionalities that you would usually find after combining different software solutions.
Тhe product is available in three separate editions, each covering the specific needs of its particular field:
- AuditDeskop – EAE (External Audit Edition) aims to cover the needs of external auditors who conduct audits such as “Audit of Financial Statements”, “Audit of Internal Controls over Financial Reporting” and “Compliance Audit”. The program includes features such as risk assessment, determination of materiality, and sampling.
- AuditDeskop – IAE (Internal Audit Edition) is specially tailored to the internal auditor's needs. In addition to the features mentioned above, AuditDeskop – IAE includes tools for risk-based strategic and annual planning, risk register, automated audit reporting, and many more.
- AuditDeskop – Compliance is maintaining compliance audits.
For more detailed information, visit our website.
|
|
ПП Salz попълва оборотна ведомост от счетоводна система "Скиптър" в бланка BALANCE-MAKET на Министерство на финансите. Може да се обвърже и с други счетоводни продукти, които имат възможност да запишат оборотна ведомост във файл.
|
Learn More
 |
С помощта на ПП ЕКВА Контрол се създават настройки за ПП ЕКВА Равнение и се обобщават изготвените от поделенията отчети. Програмата изготвя няколко вида обобщени справки въз основа на подадените отчети за равнение. |
Learn More
 |
ЕКВА Равнение съпоставя сумите от отчетите Б3, БО3 и ИБСФ-КСФ със салдата и оборотите от оборотна ведомост - баланс форма BALANCE-МАКЕТ. Програмата е подходяща за всички разпоредители с бюджетни кредити и дава бърза справка за разликите в отчетите. Потребителят има възможност да обоснове откритите разликите, като ги разпредели по избрани разчетни сметки и/или напише текстово обяснение. |
Learn More
 |
Kasa is a software product for keeping a cash book. The program allows to keep numerous cash books simultaneously, which makes it suitable for commercial outlets of different sizes. It can issue cash receipt notes and cash disbursement notes. |
Learn more
 |
bDocs is a software product that enables you to prepare, store, and print out bank statements. It is specially developed to suit the IBAN (International Bank Account Number) system introduced in Bulgaria. |
Learn more
 |
The program product Honorari (Fees) is designed for entering and processing of accounts for paid fees in connection with non-standard employment relations/freelance employment. |
Learn more ...
|
КОРОНА2 е предназначен за обработка на информацията, свързана с формирането на работната заплата. В резултат на обработката се получават резултатни таблици за задълженията/вземанията между предприятието, персонала, ДОО и други организации. |
Learn more

|
X-Manager is designed to manage receivables, payables as well as tangible resources and foreign and local currency resources in respect of their stock. The product maintains information about the contractors and the enterprise sites, inventory, and currency nomenclatures. |
Learn more
 |
Адакта е предназначен за обработка на информацията, свързана с амортизируемите активи. Функционалността му е съобразена с НСС, МСС и ЗКПО. Продуктът поддържа начално състояние на активите, което може да бъде инициализирано от съществуващи текстови файлове. За всеки актив се съхранява паралелно информация относно счетоводните и данъчни амортизации. |
Learn More
 |
ПП Скиптър е предназначен за водене на двустранно счетоводство на предприятието. SCIPTER работи едновременно в неограничен брой отчетни периоди. Това се обуславя от свободната редакция и вмъкване на документи и от възможността за изготвяне на справки за произволен период от време, определен с начална и крайна дата. След въвеждането или редакцията на всеки документ, програмата дава нов резултат. |
Learn More
|